شیر سختی گیر

شیر سختی گیر را می‌توان بخشی مهم از سیستم‌های سختی‌گیر رزینی دانست. این محصولات باید از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند تا بتوان به وسیله آن‌ها نسبت به کنترل میزان آب ورودی به سختی‌گیر اقدام کرد. شیرهای سختی‌ گیر عرضه شده توسط گروه تولیدی رهاب سازه، بهترین انتخاب برای شما هستند.


شیرهای سختی‌گیر مدل‌های مختلفی دارند.


انواع مختلف شیرهای سختی گیر

شیرهای سختی گیر در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند تا بتوانند کلیه نیازهای کاربران را به شکل مناسبی برطرف کنند. از جمله این شیرها می‌توان به محصولاتی همچون شیرهای پلاستیکی سختی گیر، شیرهای اتوماتیک سختی گیر و شیرهای موسوم به سولو ولو یاد کرد.

شیرهای سختی گیر از نوع دستی

ساده‌‌ترین مدل از شیرهای سختی گیر را می‌توان مدل دستی دانست. شایان ذکر است که از شیرهای سختی گیر دستی با نام‌های دیگری همچون شیر سختی گیر آنالوگ نیز یاد می‌شود. همان‌طور که از نام آن‌ها می‌توان فهمید، این محصولات به صورت کاملاً دستی یا Manual کنترل می‌شوند و کاربر باید به صورت دستی نسبت به باز و بسته کردن آن‌ها در شرایط مختلف اقدام کند.

شیرهای دستی به طور عمومی پنج حالت گوناگون دارند. کاربران می‌توانند با تنظیم کردن شیر در هر یک از این پنج حالت، عملکرد کلی سختی گیر رزینی را تحت کنترل خود در بیاورند. شیرهای دستی سختی گیر برای مدت‌های مدیدی مورد استفاده قرار گرفته‌اند و می‌توان اطمینان کاملی نسبت به عملکرد صحیح آن‌ها در شرایط مختلف داشت. شیرهای دستی خود در دو مدل مختلف ارائه می‌شوند که با نام‌هایی نظیر شیر کله گاوی و شیر پلی پروپیلن به فروش می‌رسند.


این شیرها در سیستم‌های سختی گیر رزینی به کار می‌روند.


شیرهای سختی گیر سولو ولو

شیر سختی گیر از نوع سولو ولو در رده پراستفاده‌ترین شیرهای سختی‌گیر در جهان قرار دارد. برخلاف شیرهای سختی گیر از نوع دستی و اتوماتیک، شیرهای سولو ولو تنها دارای سه حالت اساسی هستند. نام گذاری این مدل شیرها با توجه به بهره‌گیری از «سولو ولو» در آن‌ها انجام شده است.

ساده بودن ساختار شیرهای سختی گیر سولو ولو موجب شده که بسیاری از کاربران نسبت به استفاده از آن‌ها علاقه‌مند شوند. به منظور ساخت شیرهای سختی گیر از نوع سولو ولو از متریال مناسبی همچون چدن استفاده می‌شود تا بتوان از بابت عمر مفید بالای آن‌ها اطمینان خاطر کامل پیدا کرد.

شیرهای سختی گیر از نوع سولو ولو در اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شود تا کاربران بتوانند بر حسب نیاز خود نسبت به خریداری آن‌ها اقدام کنند. به عنوان نمونه دو مدل از محبوب‌ترین شیرهای سختی‌گیر سولو ولو دارای سایزهای ۳.۴ و ۴ اینچی هستند. به منظور نصب کردن این شیرها باید از فلنچ کمک گرفت.


انتخاب شیرهای سختی گیر باید با دقت بالایی صورت بگیرد.


شیرهای سختی گیر اتوماتیک

نوع دیگری از شیر سختی گیر که در سال‌های اخیر محبوبیت بالایی یافته شیر اتوماتیک است. این محصولات برخلاف شیرهای دستی به شکل تماماً خودکار روند کنترل جریان آب ورودی را بر عهده می‌گیرند تا دیگر نیازی به اختصاص یک اپراتور ویژه به این امر وجود نداشته باشد. شیرهای سختی گیر اتوماتیک نیز خود به چند مدل تقسیم می‌شود که عبارت‌اند از: شیرهای خودکار زمانی و شیرهای خودکار جریانی. هر دوی این موارد از کاربردی‌ترین محصولات حوزه تصفیه آب به شمار می‌روند که نمی‌توان از اهمیت آن‌ها چشم‌پوشی کرد.

شیرهای سختی‌گیر اتوماتیک زمانی بر طبق مقدار آبی که در حال ورود به آنهاست، وضعیت کلی خود را عوض می‌کنند. همانند شیرهای دستی که پیش از این به آن‌ها اشاره کردیم، شیرهای سختی گیر اتوماتیک نیز دارای پنج وضعیت اصلی هستند که می‌توان از آن‌ها به منظور کنترل آب سختی گیر رزینی کمک گرفت. شما می‌توانید این شیرها را به منظور نصب بر روی مخازن اف آر پی نیز به کار بگیرید که همین امر جزو مزایای مهم آن‌ها محسوب می‌شود. شیرهای اتوماتیک روند راه‌اندازی این مخازن را تسریع می‌کنند؛ زیرا دیگر نیازی به تنظیم هر پنج مرحله به شکل دستی وجود ندارد.



قیمت شیرهای سختی گیر چقدر است؟

همانند هر محصول دیگری قیمت شیر سختی گیر با توجه به چندین پارامتر گوناگون تعیین می‌شود. یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که در این زمینه تأثیرگذار است، نوع شیر مدنظر شما به شمار می‌رود. شیرهای اتوماتیک عموماً از قیمت بالاتری نسبت به شیرهای دستی و یا شیرهای سولو ولو برخوردار هستند، البته این قیمت بالاتر با توجه به مزایای مختلفی که در اختیار شما قرار می‌دهند، کاملاً قابل توجیه است.

از سوی دیگر، مواد اولیه و مرغوبیت کلی شیر‌های سختی گیر بر روی قیمت آنها مؤثر بوده و شیرهایی که از کیفیت بالایی بهره می‌برند، به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب‌تر قیمت بیشتری دارند، البته شما عزیزان لازم نیست هیچ‌گونه نگرانی خاصی در این زمینه داشته باشید. شرکت رهاب سازه تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا این محصولات را با نازل‌ترین قیمت ممکن در اختیار کلیه کاربران عزیز خود قرار دهد. چنانچه قصد کاهش هزینه‌های کلی خود را دارید، می‌توانید از شیرهای سختی گیر ما بهره ببرید.

شیرهای سختی‌گیر، قابل استفاده در شرایط مختلف

محصولات رهاب در سختی‌ گیرهای رزینی مختلف قابل استفاده هستند. تنها کافی بوده نسبت به انتخاب نوع شیر سختی گیر مدنظر خود اقدام کنید و پس از خرید به راحتی آن را در درون محصول دلخواهتان قرار دهید. ما کیفیت و دوام بالای این محصولات را در شرایط گوناگون برای شما عزیزان تضمین می‌کنیم.
شیرهای سختی گیر رهاب بهترین کیفیت ممکن را در اختیار شما قرار می‌دهند.

خرید بهترین شیرهای سختی گیر

بهره‌گیری از یک شیر قابل قبول و مقاوم در سیستم‌های سختی گیر رزینی از اهمیت بالایی برخوردار است. این شیرها به صورت مستقیم عملکرد چنین سیستم‌هایی را تحت تأثیر قرار می‌دهند و به همین جهت باید از کیفیت بالا و استاندارد بودن‌ آن‌ها اطمینان حاصل کرد.

انواع شیر سختی گیر ارائه شده توسط شرکت رهاب سازه با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی روز ساخته می¬شوند و با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانید خیال کاملاً راحتی از بابت دستیابی به بهترین نتیجه ممکن داشته باشید. در صورتی که نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات هستید، با کارشناسان فروش مجرب ما تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

۰/۵ (۰ نظر)

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up